niedziela, 28 czerwca 2015

Witam :3

Yo!

Na sam początek, zanim wstawię tutaj kilka recenzji wypadałoby się przedstawić :P

No więc... jestem Shizuka i jak już pewnie zauważyliście będę zamieszczała tu swoje recenzje anime i dram.

Oprócz bloga prowadzę również fanpage na Facebooku (jakby ktoś chciał mnie tam znaleźć to szukajcie na Świat Anime Tylko dla Otaku, Zakochani w azjatyckich urodach, Shizu oraz Wolni Gracze).

Coś więcej o mnie? No ok, więc...

- interesuję się Azją odkąd pamiętam, czyli zaczęło się od małego, gdy oglądałam Dragon Balla, Pokemony i Czarodziejkę z Księżyca. Później miałam kilka lat przerwy i po tych kilku latach poznałam j-rock i znów było trochę przerwy by na nowo zakochać się w anime/mangach/dramach i muzyce azjatyckiej i zostać przy tym na stałe

- pomysł na założenie bloga powstał ze względu na to, że mój przyjaciel poprosił mnie o pisanie recenzji do internetowej gazetki i skoro zaczęłam to robić w miarę regularnie to wymyśliłam, że cały mój wysiłek zamieszczę na jednej stronie by łatwiej się ludziom czytało ^^

I w sumie to by było na tyle, jeśli tylko chcielibyście mnie poznać lub macie jakieś pytania, to piszcie śmiało w komentarzach :)adb93bc9b04f3c8f6c8fc2cdddfe1615

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy